Snart Flyingedagarna...

Färden genom snöstormen i Cillas snövita Volvo avgick kl. 7 i morse för att vi som ska rida i helgen skulle sitta till häst kl 8 för "genrep"
Morgonstalltjänsten var sen så jag fick rida fram Gulliano år Annika och sen skulle jag ju rida BM.
BM var verkligen pigg, ska bli spännande på söndag.

Efter ridningen stod det utvecklingsamtal för ridning på schemat. Ankan sa.. "Ja duhar ju inte ridit för mig så mycket men du har ridit Electra en gång där du fick en stjärna i kanten av mig så det gick nog bra." Och Bosse sa.."Sen har du ju ridit en gång på Gulliano för mig vilvet också gick väldigt bra"
De sa att de hade väldigt lite att gå på för att säga att betyg men de kunde iaf säga G+ och hoppades på att de skulle få se mig mer nästa termin. Jävlar, nu får jag allt tänka till på att köpa snöskor eller nått i den stilen så jag inte bryter andra benet också, hehe!

Sen var det dags för HOV med Bosse Milton där det visade sig varit missförstånd med tiderna så det slutade med att vi fick titta på när körgruppen hade sitt genrep inför helgen och sen hade en 40min lång, men lärorik HOV-lektion. Hunden Elvis är ju bara för söt nör han tufft jagar katterna Maja och Olof i stallet men sekunden de stannar upp och kollar på honom blir han livrädd, piper till och springer iväg till någon mänsklig skäl som kan rädda honom från de hemsta vampyrkatterna.

Till lund åt jag Biff Lindström, ingen aning vad det var men det smakade bra och så var det såklart stekt potatis till, då kan man ju inte välja någon annan rätt.

Lovisa kom med mina F-dagar biljetter när jag stod och väntade på att bli hämtad av min bror.
Kom hem, åkte till doktorn (för förhoppningsvis sista gången iår) och sen var det Luciaträning på LCR med Johanna E Älskling som sällskap, sorgligt nog råkade vi äta upp mina goda pepparkakor, men de är inte gjorda för att bli stirrade och drägglade över, eller hur?

Ett fruktansvärt spännande avsnitt av Vampire Diaries var det allt idag, men nu ska jag dejta kudden med en bra film för att samla energi till ännu en (antagligen) snöstormig dag imorgon.

Just det, imorgon kommer även mina små älsklingar, äntligen någon att dela sängen med!!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0