Fars dag

När jag vaknade i morse satte jag i Sex and the city i dvdn och började kolla på den, men efter ca en timme kom pappa hem för att hämta mig så vi vi skulle rida.

Fixade Bobby och begav oss till Torns. Först red jag tills jag var helt slut, sen fick jag pappa att hoppa upp så jag tränade honom lite. gick riktigt bra faktiskt. Vi red hem igen och pappa skjutsade mig hem...

Där var en tjej på läktaren som kollade konstigt när jag red, så pappa fick berätta att jag hade ett brutet ben. Sen efter pappa hade ridit och jag skulle skritta hem, så tog det lite tid att komma upp.
Då sa tjejen på läktaren: "Asså är det inte svårt att rida med ett brutet ben?"
Jag bara:
"Jo, det är lite komplicerat men det funkar."

Dålig bild på mig och Bobby från idag, men bilden är tagen från filmen pappa filmade.


Har umgåts med pappa så länge idag och har inte sagt Grattis på fars dag... Helt ärligt visst jag inte att det var, men mamma fick påminna mig lite.. Jag hade iaf tur, även pappa hade glömt det så det var inte så farligt.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0