Helg

Jag har haft lite mycket att göra de senaste dagarna, så det har inte blivit något skrivande i bloggen.

I fredags blev det en tur till tatueraren för att fylla i lite, sen IG-prövning i biologi vilket resulterade IG igen antar jag. Kunde verkligen ingenting trots att jag hade pluggat.
På kvällen hämtade jag upp Dina i Flyinge och sen bar det av till Ystad där det först skulle vara förfest hemma hos Frida och sen utgång på Bar á bar. Jag fick åka hem efter förfesten, men hade kul så länge det varade iaf.


Igår, Lördag, vaknade jag upp och mådde inte prima precis. Fick frukost på sängen av mamma. Sen blev till att ligga kvar i sängen länge länge. Kl. 17 var det Harry Potter på tv, underbart! Tittade på den medan jag fixade mig för Harry Potter 7 Part 1 i Malmö med Louise. Innan bion gick vi runt lite på stan och letade billig godisaffär. Harry var helt fantastisk, men vilken av filmerna är inte det ?
Vi begav oss till centralen, tåget hade ju såklart precis gått och nästa skulle inte avgå förän en timme senare. Vi bestämde oss för att ta ännu en tur på stan vilket resulterade att en jagad man med en civilare efter sig kom springandes förbi oss i en väldig fart. En halv sekund senare kom hur mycket polisbilar körandes i 190. Herregud vad rädd jag var. Gav min ena krycka till Louise så hon kunde slåss med en och jag med den andra samtidigt som jag höll krampaktigt i henne, haha! När vi senare passerat Lilla Torg i riktining mot centralen igen ser vi när polisen tar fast den jagade mannen.
Det var faktiskt lite coolt, men kunde inte riktigt slappna av förän vi var hemma i trygga Lund.


Idag, Söndag, sov jag länge! Vaknade inte förän halv 12 vilket blev en liten chock. Liggandes i sängen kollade på 2 avsnitt av Grey's Anatomy, sen kom min bror och hämtade mig och mamma och åkte till stallet, så hundrana kunde få busa lite. Därefter åkte jag med Brossan hem igen men mamma stannade i stallet och hjälpte pappa.
Nu har vi nyss tjockat oss med pizza till kvällsmat och kollar på Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes.

Bilder från helgen kommer kommer imon kort.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0