Hööks och Flädie igår

Åkte med päronen till Hööks och sen till Flädie.

På Hööks handlade vi massa reflexer, eftersom mina mystiskt har försvunnit.


Köpte även nytt bett som jag ska ha och byta lite fram och tillbaka på Bobby som verkar tröttna rätt fort på betten. Nu kan jag byta och lura honom lite :P


På Flädie sen köpte vi nya ridskor till mig eftersom mina blev sönderklippta av snygga ambulansmän

Senare på eftermiddagen åkte jag ner till stan, rättare sagt till Grand Hotelt där det var någon fin middag eller nått sånt. Mina grannar skulle iaf dit och jag och mamma hade blivit tillfrågade om att vara fotografer, så visst.  Kände mig dock lite utanför när alla kom i sina fina balklänningar och frackar och där stod jag i en gympasko, Kingsland tjöja, väst och pannband och halvsmutsiga byxor jag haft i stallet.

        


Tillsist blev det till att hyra film och köpa godis på Hemmakväll.

GOODIIIIS!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0