Lov

Jag har kommit på att lov med brutna ben inte är någon höjdare.
Det enda jag har gjort idag är att kolla annonser på allt som har mer hästar att göra. Sadlar, schabrak, hästar såklart... Verkligen allt, eller vänta nu har inte kollar körutrustning men det är faktiskt inget som intresserar mig så väldigt mycket.

Har sån ridabstinens att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen.
Bobby kommer säkert ha massa träningsvärk idag så ska försöka få pappa att alänga upp mig så jag kan skritta honom lite, han var ju såå duktig igår. Får jag inte det får jag väl åka upp på LCR och rida lite på Plankhästen ute i foajén, den som alla små barn alltid sitter på när de följer med sina föräldrar eller syskon till stallet. Bättre än ingenting jag lovar!

Ska till frisören kl. 15 för att klippa och färga. Kommer säkert inte bli så bra men vi kan ju hoppas på det bästa. Annars får jag väl bara färja tillbaka det, svårare än så är det ju inte.


Fixade annons på hästnet igår. Får inte tag på Julius så nu har han inte längre förtur på hästen.

Bild från första hösten vi hade Bilting (2007)


Om någon känner någon som letar efter en stor och stark islandshäst som lämnar fina avkommor får ni berätta för dem om min sötnöt. 

Länk till annonsen:
http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=408794


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0