NP SvB

Jag börjar med der höjden av höjdpunkten igår. Det var ju såhär att vi var indelade i mindre grupper på muntliga NP SvB och sista gruppen hade igår så resten av klassen hade håla. Jag, Lovisa, Alle Annika och Sofia fick till konditoriet och satte oss sedan på några bänkar för att käka det nyhandlade.
Då kommer HG2 förbi på väg in i A-huset och Sofia och Louise startar ett "samtal" skrikandes över halva skolgården...

Sofia: Älskling!?!? (och håller upp sin chokladboll)
Louise: Vad är det? (och försöker fokusera på vad sofie håller)
Sofia: EN NEGERBOLL!!!
Alla vi vid bordet: Men Sofia! Det heter chokladboll!

Idag hade vi sen skriftliga NP SvB vilket händes helt okey. Vi fick 5h på oss att skriva. JAg och mågra andra hade ju lyxen att skriva på dator och fick även ta paus när vi ville, skönt! Jag valde att skriva artickelm med överskriften "Mer än bara ord" vilket skulle bli en artikel om kroppsspråket. Det tog ett tag innan jag hade bestämt mig för just vad jag skulle göra.

Vid 11.45 när det var lunch skrev jag ut och lämnade in, då var jag fruktansvärt tom i huvudet och kunde bara tänka på en hemsk kemilektion som jag dessutom skulle vänta evigheter på att den ens skulle börja.
Jag fick iaf sällskap i väntan av Emma som går i ettan och vi hade en trevlig pratstund.

Vi fick tillbaka proven från i måndags GODKÄND blev jag allt och Nitsa var riktigt stolt över mig (vet inte varför).
Just det fick tillbaka biologiproven igår och även där fanns ett fint resultat skrivet.

Väl hemma pluggade jag lite biologi mellan telefolsamtalen med en Sofia som skulle komma idag för att köpa min Lady Gaga biljett. Måste säga att hon hade en väldigt fin dialekt.

Nu har hon nyss varit och hämtat den och jag har sagt att jag skall återgå till pluggandet, men vem kan missa Grey's Anatomy?

        
De goda Clementinerna finns på ICA      Mitt mästerverk "Elefantan" men som
                                                          ofta misstolkas.

            
Lady Gaga biljetten                                Mysigaste plugghörnan
 

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0