Prov

Klockan ringde vid kvart i 7 men Rebecca Landgren ÄLSKAR att snooza, så det ar vad hon gjorde 30 min. Jag hannprecis lagon till bussen jag skulle ta men fick sitta i kylan på sjukhuset och vänta på nästa buss. När jag hoppade på den var det nästan fullt. Tror ni det var någon som flyttade sina feta rumpor så jag fick sitta? Nä, låt de friska sitta!! Där stod jag på ett ben, tappade balansen i kurvurna och trampade ner på det andra, dumt gjort för ont gjorde det.

I skolan väntade kemiprov vilket kändes som ett godkänt resultat iaf.

Åkte hem och satt med min kära mor och gjorde ingenting fram till 5 så jag skulle på körteori på körskolan. Bara för jag var ända hästmänniskan på teorin så fick ju såklart jag berätta om hästar i trafiken och sånt... spännande var det allt.

        

Kollade på tjockisarna, Topmodel och Pensionärsjävlar på tv samtidigt som jag skojade med Marie om chokladet jag blev skyldig henne i fredags..
Hom skojar ju bara med oss om cholkadem men det är ju oxå den mest oseriösa klassen på hela Flyinge hon har valt att skoja med så vi tvekar inte att he igen :P

Pratade massa med Sandra också, min frissör alltså.. trevlig prick det där och den fick jag även en kort konversation med Sara Rubin som tydligen inte visste att Swip var såld. Vi pratade om att jag och Nella ville att hon skulle flytta hit igen och Nella kom då in i vårt samtalsämne. Sara mindes inte Tom och att Nella hade tränat honom för henne men jag visade en bild på den gula ponnyn. "Minns tyvärr inte, men den var ju hysteriskt söt!" fick jag som svar på bilden. Haha vilka uttryck.

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0