Riktigt härlig dag

Harry Potter och Hemligheternas kammare (på svenska) gick på tvn i morse så den satt jag åt frukost till. Sen vid 12 åkte jag och pappa till stallet för att rida och ta foton i snön. Bobby var fruktansvärt pigg så försökte få honom trött i ridhuset först. Busade till det och testade göra byten på diagonalen vilket vi aldrig gjort förut, men klockrent bytte han åt båda hållen, rena och fina och chockade blev både jag och pappa.

Väl ute i snön började det snöa som bara den så det blev inga bra bilder. Bobby var även fortfarande pigga så hade lite svårt att hålla styr på honom.
På vägen hem lugnade han ner sig ordentligt och även snöandet, så vi red ut på ängen utanför stallet och tog lite foton.. Lite bättre blev det allt.

Mamma hade gjort riktigt god kyckling när vi kom hem, så vi slängde i oss det och åkte sedan till stan för att gå lite på Julskyltningen, mysigt!


En pigg Bobby, jag och snöflingorna

     
Världens sötaste bobby



  
Lund by night                                                          Ojojoj, så allvarlig man kan vara då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0