Torsdag

Samling i grötrummet där vi kollade på film med Kyra, fantasktisk jämförelse mellan hästen och en paj hade hon!
Hon är så sjukt bra och hade massa spännande gjrejer att berätta och lära.

Jag kollade på medans klassen red lektion för Birgitta och den gick jag upp med Sofia till restaurangen. Spagetti och köttfärssås till lunch och sen såklart pannkakor efter. Borta vid pannkakorna hittade jag och Alien någon fantastisk grej med choklad och honung som jag, Sofia och Karin tog i vår varma choklad, Shiiit vad gott och onyttigt det blev.

På eftermiddagen hade vi avelslektion med Birgitta och den hämtades jag av mamma.

Vi lämnade pappa i stallet och åkte själva upp på LCR för att ha luciaträning. Agnes hade jobbat på handikappridningen så jag snackade en stund med henne men sen gick hon och jag pratade med en spännande liten flicka. De sålde nämligen böcker ute i foalén och hon hade hittat massa böcker och började fråha mig hur hon skulle göra och sånt, jag som inte alls hade något med det att göra. Hon letade efter "smygböcker", såna man kunde stoppa ner i fickan. Hon älskade nämligen att läsa och ville ha med böckerna överallt... okey.. ?

Luciatågs barnen sjöng.

Hemma väntade korvstroganoff (eller hur det stavas), så det blev till att äta det och kolla på VAMPIRE DIARIES. Sjukt spännande avsnitt idag, hur ska jag klara mig en hel veckatill nästa avsnitt ?


Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0