BREEDERS

Idag kom man till skolan och hängde först lite nere i stallet medan Karin, Annika och Aline gjorde i ordning hästar för att hippa roliga terränghinder på terrängbanan. När de sedan gick upp hade Sofia hoppat klart eftersom hon red lektionen innan så vi gick upp tillsammans med Johanna och satte oss och kollade omgång 2 på 5åriga hopphästar. Stephanie Holméns häst Camaran CR var klart finast i klassen tyckte jag och den blev även felfri och gick till final, toppen!

Därefter blev det kyckling med ris och currysås till lunch och sen fortsatte vi att kolla hoppningen. Klassen samlades på podiet med Birgitta och vi fick en uppgift och sedan fick vi gå och kolla tävlingarna fritt igen. Jag och Lovisa gick då in och kollade 4åriga dressyrhästar en stund, men det var så kallt i ridhuset så vi hamnade snabbt i stora igen och fortsatte på hoppningen.

Lovisa åkte hem och min skjuts kom, men ändrade mig och ville inte längre hem så drog in mamma och pappa till att kolla tävlingarna de med och så satte jag mig med Judit och snackade lite skit och kollade på 6åriga hopphästar omgång 1. Herregud vad nervösa vi var när vissa galenpannor red och resten av publiken verkade vara lika spända som oss och höll andan, skrek och "ooade" när det gick katastrof på banan.

Efter en snabb runda inne på mässan åkte man hem.

DAGS ATT LUFTA FOTEN!!! Men gud vad den såg ut. Svullen som ett helt hus och blå. Jag hade inga anklar längre(vet inte vad den på insidan av foten heter) och mina tår, de såg hemska ut.. Små prinskorvar var vad de var.

Hade bestämt mig för att inte lägga ut fler bilder på min fot för jag bler så deprimerad när det ser så äckligt ut, men måste göra det idag med.
Har fått smeknamn som Kryckmongo och invalido, men nu..nu passar Storfot grymt mycket bättre, eller hur ?

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0