BREEDERSFEST!!!

Förfesten hos Alle och själva Breedersfesten var helt underbar igår även om jag inte kunde dansa ordentligt.
Bara för att jag inte kunde dansa, så skulle såklart alla dansa med mig, haha! En kille gav till och med bort mina kryckort för att kunna dansa med mig, men hur fan tänkte han där egentligen?

Kan iaf bara beskriva kvällen som underbar, grym och rolig!!

Ulrika kom och hämtade mig halv 8 i morse och det bar av till Flyinge igen för att se Sara Rubin som startade först. Gick riktigt bra och fick procenten 67,29 %. Vi kollade lite när Pernilla värmde upp och sen satte vi oss på läktaren för att kolla henne också. Fantastiskt, upp u ledningen med typ 72 %. Tjejerna slitade klassen som 1a och 2a, grymt!

Jag kollade 4åriga hoppfinalen. Karin som vann var riktigt duktig och hästen var såklart superfin. Därfter kom pappa för att hjälpa mig köpa hjälm och sen väntade sängen och en skön tupplur.

Nu taggar jag för Breedersfesten ikväll igen. Kommer bli ännu bättre idag med massa folk man känner och de förra HG3orna.
Både Emma och Annika fyller år, vet dock inte om Annika kommer men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0