Den 2 oktober 2010

Klubbtävling med Bobby idag. Först kl 13 åkte jag upp på LCR för att bygga staket och få funktionärsuppgifter. Kollade lite på tävlingen som tydligen började kl 14 istället för 15 och åkngrade mig att jag skulle starta LA3 iställer för LB2, men men.
Pkte upp till stallet för att fixa eh häst som var stakt besluten om att störa sig och förstöra allt jobb, men det blev iaf en blank häst med hyffsat fina knoppar som lastades in i transporten.
Väl på LCR träffade jag Elli som fick bli mitt moraliska stöd under kvällen.
På framridningen var Bobby allmänt tönting och när han blev ostadig blev jag likaså. ingen bra kombination helt enkelt. Än en gång ångrade jag mitt programval, men det är ju träning för vår del så att bara springa innanför staketet är bra, spelade ite så stor roll vilket program.
Inne på banan var det rödrutiga bordet fruktansvärt farligt, men efter att ha lyckats gå förbi monstret som vilken sekund som helst skulle kunna hoppa upp och bitas blev Bobby spändare än spändast men lyssnade hyffsat bra ändå. Efter var vi grymt nöjda över vår dåliga ritt och red ut från banan med ett leende.

Åkte hem med ästen och magont och fick sedan skjuts hem från stallet för att ta tabletter. Sen låg jag i soffan och Smsade med Elli som verkade lika tablettpåverkad som jag, hon skickade samma sma om och om igen och jag gjorde tydligen detsamma. tillslut sombade hon och min mobil blev tyst. jag somnade i soffan och låg här tills jag var tillräckligt sur på katten och hals halsband med "plinga" på, då blev det sängen som värma mig istället.

Tack igen Elli för du kom, trevligt trevligt!!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

HAHAHA TABLETTPÅVERKAD! ROLIGT! HAHAHA

2010-10-04 @ 17:17:05
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0