Den 5 oktober 2010

Körlektionen igår gick bra. Körde inne på nått konstigt område..

Sen var det Dressyrclinic på LCR på kvällen, trevligt trevligt. Träffade min kära Johanna E Älskling och många fler kända ansikten som gjorde mig sällskap. Clinicen förövrigt var rätt dålig.. Såg inte bra ut när lektionsryttarna red och privatryttarna var inte heller att hurra för, eller Ebba och hennes visa monster var såklart fina. Sen när hon her hade hon inte ens en miktofon så man hörde inte vad hon sa, dessutom berättade hon inte vad hon gjorde och så utan bara red runt och pratade om annat.

Inatt kl 3 väcktes jag av en gosig katt som strök sig mot mkitt huvud. han slutade inte heller så jag fick stänga in honom i en kattbur.

Skola idag och nu ska jag snart åka till stallet för att rida och hämta spån...

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka ridskoleekipage var med?

2010-10-05 @ 15:42:03
Postat av: Johanna!

Va menar du? Hade inte Charlie ett fantastiskt schwung? Och Bizkit, det finns inga ord som beskriver den hästen asså! FANTASTISK säger jag bara!

2010-10-07 @ 20:50:03
Postat av: Johanna!

Va menar du? Hade inte Charlie ett fantastiskt schwung? Och Bizkit, det finns inga ord som beskriver den hästen asså! FANTASTISK säger jag bara!

2010-10-07 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0