Finaler

Idag kollade jag, mamma och Elli finaler för 6 och 7åriga hopphästar, samt finaler för 3 och 7åriga dressyrhästar.

Grymt duktiga.

Extra stort grattis till Susanne Gielen med Yoshi som slutade på 2 plac. för 3åringarna.
Sara Rubin med Di Angelo som även de fick en 2a plac. och Pernilla André Hokfelt med Wladimir O.A 1138 till en 1a plac. i championatet för 7åriga dressyrhästar!!

Efter prissutdelningen gick vi ut Saras fans (inklusive mig så såklart) ut för att säga grattis och kramas lite. trevligt trevligt!! Sen bar det av hemåt, eller rättare sagt till grannen.

Resten av kvällen spenderade jag på datorn och Indiana Jones, gud så trevligt.

Bilder kommer så fort jag hittat min sladd så jag kan sätta in bilderna i datorn och även fått min kamera av Alle.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0