Igår

Kunde inte skriva igår p.g.a. att jag fick en typ av morfin spruta i magen på sjukhuset så jag kände mig allmänt "packad", haha.

Min buss var försenad på morgonen, så jag fick gå från Sandby till Flyinge. sen upp på hästen och rida med kramper i magen, efter lektionen blev det bara ännu värre och jag fick åka hem för att vila lite. Somnade på soffan men kramperna kom tillbaka och vi fick åka till vårdcentralen som skickade oss till akuten, vilket drama.
På akuten tog de massa prover på mig som vi sen fick vänta att få resultatet på. Som alla andra gånger var de helt normala, men en sjukt bra doktor bokade in massa nya tester som de ska göra på mig. "Vi ska fixa detta, du ska bli bra Rebecca" sa hon. Verkligen skönt att höra även om jag själv tvivlar på det, men ändå.

Idag åkte jag ut i Flyinge igen, hade "redovisning" i grupp och sen lunchstalltjänst, på eftermiddagen skulle jag inte rida så jag okte hem vid 11.30. Satte på en film att sova till och sen ner till stan med Linda för att köpa present åt Lina som jag ska på fest hos ikväll. Hoppas verkligen att inte magen förstör kvällen, så skriver jag igen imon.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0