Länge sen...

Hopp, det var ett tag sen jag skrev, men det blir lite så när jag har fullt upp med att sova och hoppa på kryckor.
Idag har farmor tagit hand om mig och hon har även en sån stol man sitter på när man duschar så fick låna duschen an henne. Nu kännr jag mig riktigt ren, och luktar gott gör man med.
Åt jästa pannkakor till lunch som farmor hade lagat och fick även med en massa hem så det blir kvällsmaten för idag.
Jag är inte den som tycker om att klaga, men fyfan vad trött jag är på att ha ett ben. Kan kan seriöst inte göra någonting. är jag törstig då kan jag inte hämta ett glas vatten för att dricka när jag kollar tv, för jag har bara ett ben så båda armarna går ått till kryckorna och vad ska jag då bära glaset med, på huvudet eller ?
Som i natt var jag tvungen att smsa Lovisa för jag inte kunde sova för jag hade sån ångest på hur jag skulle göra i matsalen imorgon när jag ska till skolan. jag kan inte bära varken tallriken eller glaset. Kommer dessuton säkert få hur många som helst att ramla när jag av misstag sticker in en krycka och gör fälleben så dem.

Jag kommer missa hur många Bosse och Ankan träningar som helst och även om jag kollar så kan jag inte precis träna hemma.

Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka mitt ben, det är en sak som är säker.

Förlåt för mitt lilla utbrott... <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0