Sista Breedersdagen

Jaha, då börjar höstens bästa vecka närma sitt slut. Idag går de sista finalerna och det går inte att missa, så man väcker mamma och säger åt henne att hon ska följa med och kolla.

Grannen har typ "öppet hus" idag mellan 15 och 18. Till det får jag komma lite sent, för man måste ju se Sara i finalen för 7åriga dressyrhästar. Hon startar 16.12, så får jag väl åka hem efter.

Gårdagens fest var riktigt rolig. Jag var inte med mina underbara HGbrudar så mycket. De ville dansa i mitten av klungan och det var lite svårt för mig att ta mig in där. En gång lyckades jag men då började någon bråka och jag höll på att ramla.
Alle skulle ta med min kamera som jag glömde hos henne igår. Ville ju ha bildbevis på kvällen men såklart så glömmer hon den.

Träffade istället massa nya människor och "dansade"såklart lite med Elli.

Som sagt så ska jag kolla finalerna och mamma vill åka nu nu nu och jag har fortfarande pyjamas, haha.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0