Grattis till Linda!!

Jag sa ju igår att det var upp till bevis om kiropraktorn hade varit något bra för Bilting, bra är det ju alltid, men jag menar om det var det var låsningarna som gjorde att hon inte töltade. Idag när jag var ute och red tänkte jag nu du Bilting ska du allt visa mig vad du går för, och så töltade vi iväg i full och ren tölt!! NICE!!

Åkte ner till stan med päronen som skulle klippa sig och jag skulle prata med min tatuerare om att fylla i där min tatuering är lite svag i färgerna, sen fikade vi på EH och slutligen gick vi till Indiskan för att köpa ljuslyktor till mitt rum, kunde dock inte bestämma mig för on det skulle vara lila eller gröna lyktor så jag tog de lila för att testa på mitt rum och så kan jag ju byta om de inte är bra!

Många som fyller år idag, Johanna(i min klass), Frida(Lovisas kompis), Martina(från Falsterbo) och inte minst brossans flickvän Linda!!
Har såklart grattat att på FB, men till Linda köpte jag och mamma ett Thomas Sabo halsband. Tyckte inte det var så fint för kedjan till var antingen för kort eller för lång, asså det hängde inte på nått bra ställe iaf, inget man kan ändra själv eftersom vi hade skickat efter det. Men lånade en lång kedja av grannen bara för att testa ochdå var det riktigt fint.
Jag och mamma köpte det på Tradera och tänkte att det var ett perfekt pris för typ 250kr eller nått sånt, minns inte riktigt, men när jag kollade upp vad det egentligen kostade höll jag på att ramla av stolen!!! 2390kr för bara berlocken!!
Dessutom försökte mamma byta bort det när vi var nere hos grannen och testade kedjan, för hon har massa olika och hade kanske nått hon inte ville han, men det var väl en jävla tur att hon inte ville det när vi en kvart senare fick reda på priset!

Jag hoppas iaf hon blir glad för det!

En liten sång dagen till ära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0