Hemma

Blev ingen träning för Olof idag, stannade hemma och försökte få min migrän att försvinna, vilken inte lyckades.
Sov bort nästan hela dagen, eller jag åt frukost vid halv 12 när pappa kom hem på sin lunch och hade handlat åt mig. När han och mamma sen slutade jobbet vid halv 4 fick jag komma upp ur sängen för att rida lite. Tränade lite nere på Torns medans mamma tog bilder och pappa filmade. Gick toppen men slutade med att pappa fick rida hem till stallet och mamma köra mig hem. Sjukliga kramper i magen hade jag, antagligen all medicin för huvudet. somnade efter många om och med OCH MISSADE Idol, hur kan detta vara möjligt. Nu är jag riktigt hungrig och funderar på att det är dags att äta den där "lunchen", men tror inte jag vågar riktigt.

Foto på en stilig Bobby under träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0