Hungrig

Kylskåpet ekar när jag öppnar det och jag är sååå hungrig.

Pappa har erbjudit sig att köra med mig till affären och handla, men jag kan ju inte släppa idol sådär hur som helstså jag får sitta här och låta magen morra åt mig tilla det är slut, vilket det är om endast en kvart och den kvarten... den känns som en hel evighet.

Körlektionen gick rätt hyffsat men körläraren, Elias, hade seriöst världens äckligaste andedräkt. T.o.m. mamma som satt i baksätet (istället för att vänta på mig i vår bil fick hon åka med). Det västa var nog att han hade ju inte munnen stängd en sekund. Han babblade och babblade. men kul var det iaf och han tyckte faktiskt att jag var duktig. *STOLT*


Nu ska vi köpa maaaat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0