Tisdag

Var i stallet med Josefin hela kvällen igår. Mötte upp henne på torns där jag tränade typ 15min med Bobby. Vi kom tillbaka i stallet och fixade till Bilting som jag red lite på plantskolan, sen fick Josefin hoppa upp och testa lite. Vi gick till Fäladen i nästan orkan, jag följde henne till bussen och sen stack jag hem. Äntligen skulle jag få äta min älskade potatis och kyckling till, men fick så satans ont i magen så det blev ingen mat. Började gå över vid 22.30, så jag förflyttade mig från soffan och in i min säng. Verkligen mysigt var det där inne med mina nyinhandlade ljuslyktor måste ajg berätta, grymt fina är dem.


Biologi - Lunch - Svenska stod på schemat idag. Labration på svenskan, någon äcklig kycklinggryta till lunch och den fruktansvärda vikarien Gunilla på svenskan. Fyfan för henne. Linn fick utskällning för hon inte tror på gud och mig var hon på väg att slänga ut för jag råkade skratta lite. Sen allt hon babblar om... när jag hade försökt lyssna koncentrerat i 45min kollade jag ner på mitt papper och hon var fortfarande på punkt tre av typ 30!!! Då gick det inte längre och jag satte in hörluren i örat och bara satt.


Kl. 16.00 ska jag träna för Nina idag, hoppas det går bra och att jag inte går ont i magen, om det händer får jag väl slänga upp henne eller pappa istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0