1:a december

Torsdag = Hovslagardag

Red dressyr på finaste Dolly i morse den blev det två ridturer med Katie och avslutade med Bellman på ridbanan!

Hade som extrauppgift idag att lyckas ta ett fint foto på Jim som fyller år imorgon, det ska nämligen vara överraskningsfest och anna har kommit på att vi ska ge honom en tavla med sig själv i arbete, Haha!!
Fick säga att bilderna var till Isabelle som skulle skriva skolarbete, DÅ var Jack allt snabb på att vilja bara med Hahahahha!!!!


Jack!


Jim!


Katie!

Den blev det dinner med Amy och Charlotte. Anna var på utvecklingssamtal för Amy och Simon jobbade, så vi fick äta själva!


Charlotte och Poppy!


Kittens!!

Nu sitter jag här med Simon som äter och jag bloggar.. Preatar om Fiske, väder, snö... Han berättar att det har varit tornardos i Skottland.. här är det varmt, typ 12 grader och idag har det typ regnat hela dagen!!

Hoppas ni blir lite glada för min uppdatering så hörs vi om ett tag igen!! Jo, just det!!! Jag kommer hem den 20/12!!!!!! :D

Take care! xxxx


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte glad

2011-12-05 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0