Längtar inte efter morgondagen!!!

Jag har typ världens ångest... Mitt hår börjar växa ut och ser just nu förjävligt ut, men kan inte bestämma mig för om jag ska förbli brunett eller om jag ska bli blond igen.. Hmm.. Svårt val verkligen!!!

Idag har jag ridit;
Matrix - till telefonboxen vilket tar 40min
Dolly - dressyr
Bayleis(bellman) - första tianglen skritt/trav
Roxy - skritt till 2:a trianglen
Socks - dressyr + skritt en sväng

Jag blev inslängd i väggen av Bellman när han skulle få sin medicin, så nu har jag plåster på fingrarna och tigerbalsam på armen, haha!!

Imon är en tidig morgon, börjar redan kl 5, då 6 hästar måste vara lastade i lastbilen halv 6 för färd mot veterinärbesök!! Usch!!!

Sleep tight! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0