Maidstone

Hat varit och shoppat i Maidstone hela eftermiddagen! Hittade massa bra grejer. Bäst av allt var nog paketpapper, har redan slagit in alla mina julklappar men pappret var så fult så nu jävlar ska det göras om haha!!
Matthew är tydligen arg på mig så antagligen har jag ingen taxi på lördag när jag skulle ut med Louise, faan!! Jag har inte ens gjort honom något. Anledningen till att han är sur är för att jag inte frågade honom om han ville följa med ut..men helt ärligt så trodde jag att en trettio årig man hade växt ifrån "clubing-stadiet".. Äsch han blir nig glad igen, men måste iaf hitta en ny taxi så jag är säker på att jag har skjuts... Blää!!

Over and out!! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0