Oak and Ivy

Har jobbat på som vanligt. Hade dock massa fler hästar att mocka till i morse då Snna som skulle komma hem vid 16 igår var fast med lastbilen i bilkö.. Det slutade med att hon och de 6 hästarna anlände på gården vid 20.45! Där var anledningen till att vi inte orkade släppa ut hästarna som är ute på nätterna..

Red:
Roxy - School
Bellman - School
Ben - Bridlehack
Dolly - School

Får se om man kanske åker med Matthew till oak and Ivy ikväll och tar någon drink! Är fett sugen på jägerbomb vilket jag varit i typ 2 veckor nu haha!! Har dessutom inte varit ute på länge nu, EN hel vecka!!!!! Nä men har inte varit på oak and Ivy sen mina kära var här och hälsade på.
Matthew vad dock här i tisdags med vin.. Kan inte påstå att jag gick och la mig nykter haha!!

Har gått och förälskat mig... Min man heter Ben och är helt jävla underbar.. Shit vilken man!!! <3

Imorgon ska jag följa med Anna på någon liten mässa på Charlottes skola och kolla på lite så saker, kanske någon julklapp??

Take care! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0