Så jävla bra!

Denna låten är fruktansvärt bra och från och med igår så tänker jag på Emma varje gång jag hör den bara för hon länkade den på sin Facebook!

http://www.youtube.com/watch?v=yaFYc_RxNsI&sns=em

Förövrigt har dagen flutit på bra. Matthew är fortfarande sur och har inte svarat på några av mina sms på hela dagen... Vet helt ärligt inte vad hans problem är..?
Efter jobb kom Terry och hämtade mig. Terry är Theresas man och jag skulle babysitta hos dem. Barnen verkade gilla mig och ville inte gå ifrån mig för att bada så jag fick snällt följa med. Sen fick jag läsa en saga så den lilla flickan somnade.
Hayden är ju 6 år så han fick vara uppe längre än sin syster, men efter the Simpsons var det sängdags för honom med. Han ville att jag skulle följa med upp, men han var snbb att hoppa i sängen så det blev bara för mig att släcka lampan, haha!
Jag återvände till soffan. Kollade på The big bang theory, Hollyoaks och en bit på någon konstig film jag inte ens kommer ihåg namnet på. Sen blev Theresa avsläppt av Anna och jag hoppade in. Klockan ät nu halv 12 och jag är JÄTTETRÖTT!!! Sängdags!!

Sleep tight!! Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0