BONFIRE NIGHT


Today is it Bonfire Night and I'm going to sit here in the caravan and do absolutely nothing!!

Hejsan alla glada! Hoppas allt är bra för det är det med mig!! Har träffat min fina Isabelle idag, eller egentligen igår men jag stannade hos Anna och dem över natten så jag åkte tåk en bit med henne i morse när jag skulle till Tunbridge Wells och shoppa och hon skulle till flygplatsen för att sorgligt nog åka tillbaka till Sverige. Vill verkligen inte att hon åker hem!!

I TWells gick jag lite i massa mysiga affärer innan jag äntligen hittade "Gallerian" (The Mall, vet inte vad man säger på svenska... köpcenter?) Det börjar bli jul överallt och alla affärer har julerbjudande redan!!
Jag gick typ vilde inne på köpcentret, så sjukt stort var det... fanns egentligen bara en väldigt llång gång att gå i, men det fanns två våningar och allt så likadant ut... Hade jag varit inne i en affär, så när jag kom ut hade jag ingen aning om vilket håll jag kom från och vilket jag skulle gå på, haha!!
Är Rebecca Landgren redo för jul? Att hon är!! Har köpt de viktigaste julklapparna. Resten ska jag köpa i London när mamma, pappa och faster kommer och hälsar på.

Färdiga julklappar:

  • Mamma
  • Pappa
  • Faster
  • Farmor


Jag pratade nyss med mamma, pappa, faster och Tomas som är i Ramkvilla över helgen för att mysa, är riktigt jävla avundsjuk!!
När jag nu sitter och skriver hur avundsjuk jag är kom jag på att jag har seriöst VÄRLDENS BÄSTA sällskap till att följa med mig dit i sommar.. Brukar ju ha det lite långtråkigt utan någon kompis, även om mina nära och kära göra allt för att jag ska ha roligt så saknar man ändå "den vännen man gärna velat ha med". The one I want to have with me is... ISABELLE!!! And of course LOUISE if she's with me at the time!!!

Smsade med Isabelle som väntade på hennes packning i Köpenhamn! En awesome plan är att hon bokar flyget hit direkt när hon ändå är på flygplatsen.. så slipper hon komma hem och packa upp allt.. Väskan är ju redan färdigpackad och hon behöver inte stressa med tåg och skit för att komma till flygplatsen för hon är redan där!! Miss her soo much already!! <3

Sitter här och kollar på Mr Bean och tänker på mamma som jag gissar är väldigt glad över att inte vara här. Hon verkligen hatar MR Bean över allt annat!!


Over and out. Xx


Kommentarer
Postat av: Isabelle Weber

Åååh, du är bäst! Lätt att jag följer med!! Saknar dig galet bästa <3

2011-11-05 @ 23:11:36
Postat av: Anonym

vad har du köpt till mig;)))))

2011-11-06 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0