Kappan

Kände mig väldigt fräch idag när jag ridit Raz som var fruktansvärt lat idag.. Osminkad och svettig gick jag upp med honom till stallet och möts av Jacks gigantiska smile!! Försökte hålla mig på avstånd så han inte såg hur äcklig jag var. Släppte snabbt ut Raz i hagen när jag tagit av utrustningen, sprang in och sminkade ögonen lite snabbt. Sen blev det att ut och mocka mina boxar... Tur jag var sminkad för nu kom Jack och skulle snacka lite.

Jag hade en snabb lunch men gick snabbt ut för att prata med Jim och Jack som var i full gång med att sko Cooly ohc Red. Jag smsade samtidigt med Isabelle som Jack berättade skulle komma tillbaka i Juni för att gifta sig med honom, hon däremot tycker hon är lite för ung för att gifta sig, haha!! Han fick skicka ett sms till henne från min mobil där han skrev; "Can't wait till ur back in England!! Rebbeca isn't as fit as u. Haha Jack xxxxxx". Fin stavning och sånt!! Han är störd, fan vad han skrattade när jag läste vad han skrivit!

Aja, eftermiddagen var lugn med ett slut vid 5.15pm.

Har nyss ätit spaghetti med Dolmiosås eller vad det heter.. Alltså idag är min Dolmio dag :D hehe

Take care.


Kommentarer
Postat av: Isabelle Weber

Hahaha helt cp. Herregud lilla jack asså!! Inte min typ men jaa !

2011-11-09 @ 00:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0