Beslutet taget!

Mamma gav mig en deadline igår till att bestämma mig var jag skulle jobba, jag klarade att bestämma mig, så det så! HAha

Idag var en lugn dag, jag red Denny på en Hack och sen Longerade Raz för att sedan få själp av Emily att hoppa upp och ledas runt. Hon vad dock väldigt seg så jag tog beslutet att hppa upp själv, vilket vi aldrig gjort förut. Raz stod snällt och jag satte foten i stigbygeln och hoppa upp... Ingen reaktion.. två gånger på varje sida sen tänkte jag nää nu sitter jag kvar. Han ville inte röra sig framåt så jag fick sitta och vänta på Emily som tillslut kom och blev chockad när hon såg att jag var på hästen..

Jag släppte ut mina fina i hagarna och mockade boxarna så de var klara till eftermiddagen. In och kolla i dagboken vad som ska göras... Sweep Walker... Absolut! KvastHilda fick tag på kvasten och utförde uppgiften. Sen fick jag en lång lunch och på den lunchen luckades Emilys bil gå sönder, HAHA!! lite kul att den gick sönder när hon skulle skjutsa chefen liksom!

Precis som gårdagen målade vi över bajs i boxarna efter lunch, sen tog vi in hästar och fixade.

Idag var dagen jag egentligen hade längtat efter... Jag och Louise skulle klubba!!! Men eftersom hon blev inlagd på sjukhuset igår så var jag väl förberedd på att det inte skulle bli något, vilket det inte blev.. Vet fortfarande inte vad som har hänt, men sitter nu och väntar på att hon ska ringa mig... Lite nervös är jag faktiskt, hoppas det inte är allt för allvarligt!!!

Over and out! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0