Ledig... Eller???

Man hade ju som plan att vara ledig med en grym sovmorgon, men inte!! Vaknade den tiden min klocka brukar ringa och tänkte attans att min kropp redan vant sig vid jobbdagarnas tider, men får försöka somna om.. Somnade från och till tills telefonen ringer halv 9... Vafaan är detta???
Jo, Ebba som jag provjobbade hos innan jag bestämde mig för Karupslund ringde och undrade om jag kunde jobba hos henne några timmar om dagen fram till söndag iaf. Hon hade till och med ringt Camilla (min nuvarande chef) och frågat om hon fick låna mig... Det var okey för Camilla, så det är ju klart att jag hjälper till.. Extrapengar är alltid välkomna :D
Kunde inte somna om så fick gå upp, äta frukost och vänta på att mamma skulle komma hem från jobbet, behövde bara vänta en halvtimme, SKÖNT!!!
Fixade oss och åkte till Fulltofta där Kvarnbacka hade öppethus :D Kul att träffa Anna lite!!! :D
Fikade i Höör på vägen hem!

Over and out! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0